en Instagram

Avatar

@sabriyunus


65.1K Seguidores

27 Seguidos

258 Publicaciones

Unknown

Estadísiticas más recientes

Basadas en las últimas 12 publicaciones

Likes Prom.

1,761

Comentarios Prom.

26

Ratio de Engagement
2.75%

Top @Mentions
  • @angelinetanyy 2
  • @tauhubergedilwarisan_ 1
  • @sangeeta_krishnasamy 1
  • @yusuf 1

Top #Hashtags

Actividad Semanal

Seguidores


Seguidores Ganados


Seguidos

Últimas fotos y Vídeos

1.8K 31

hace 4 semanas

malas nak tulis apa apa .. malas nak cerita apa apa.. madu mixed honey Soulmate ni orang tahu belaka.. orang tahu dia dari Turkey.. orang tahu dia dari madu terbaik.. orang tahu ada 20 herba seluruh dunia dalam botol tu..orang tahu harga 65 ringgit sebotol.. orang tahu nak order kat mana.. orang tahu dia dari syarikat WAWA .. orang dah tahu nak google cari info.. Soulmate Honey.. itu tempat orang google.. ahhhh semua orang tahu.. khasiatnya? pun orang dah tahu.. apa lagi .. sekadar tahu tak guna.. try lah..

1K 20

hace 1 mes

sesekali terpikir juga alangkah bagusnya jadi budak ...

857 13

hace 1 mes

Disember 2017 pementesan di JKKN Melaka. TYDP Tun Khalil sebagai biduanda.. DS Idris Harun(Ketua Menteri) sebagai Bendahara.. dan ambo sebagai Sultan Melaka.. seronokhya ketika mereka angkat sembah bila mahu berkata kata dgn beta...